måndag, mars 06, 2006

Tråkig men inte dålig

Hallå!

Idag var typisk en måndag som inte var så dålig men ganska tråkig. Ta mig inte fel alla ni som läser detta och som jag umgicks med under dagen. Ni var jättetrevliga och roliga men det hände inte så mycket och jag fick inte mycket gjort.

Dagen började med att jag skulle muntligt redovisa ett prov (mästarprovet) där det gick som väntat, dåligt. Dagen fortsatte med lite datorspelande, sen möte, där vi faktist fick fram en hel del vettiga saker. Efter det, mera tidsfördriv. Tillslut var det dags för fika och sen billjard, woho! kul! Efter en hel del mera tidsfördriv så slog faktist måndagen till.

Så här var det. Det var öppet hus på KTH, alltså kan alla som är intresserade av att läsa här komma och träffa studenter från de olika inriktningarna som de kan samtala med. Det brukar finnas semlor att äta på öppet hus men inte idag, icke. Så jag och min vapendragare fick fortsatte med att bränna tid i datorsalen.

Sen kom faktist höjdpunkten av dagen tror jag. Bludder. Ett spånarmöte, massa roliga människor sitter och kommer på roliga saker till annonser och annat roligt material till en tidning som kommer ut i samband med SquVALp till alla KTH:s studenter.

Där fanns det roliga människor och god öl och god mat, mmmmm. Nästa vecka kommer jag inte bluddra på måndag vilket är både bra och dåligt. Bra för att det inte är på en måndag och dåligt för att det kan höja upp en måndag.

Nu sitter jag hemma och väntar på morgnodagen. Imorgon ska jag även ringa dem som skulle ringt mig igår men måste glömt det (jag ska köpa minne begagnat).

Det var allt för nu men jag kanske återkommer senare och alla ni som har snuviga och sjuka måndagar just nu p.g.a. detta väder, krya på er!

David.

Inga kommentarer: