måndag, mars 02, 2009

Hitta saker på internet, igen!

För ett tag sen hittade jag ett skönt recept på ett avokadobröd, borde ha bokmärkt det för nu kan jag inte hittade det. Får bara upp massa recept där man ska servera med avokado, va fan. Varför ska det vara så svårt, ibland inte alltid, att hitta tillbaka till nåt man hittat, bokmärk 4 life alla!

Men internet kan vara bra ibland också; SVT Play använde jag för första gången ikväll för att se avsnittet av "Mia och Klara" som jag missade igår, det var ett bra avsnitt, mycket roligt, "- Jag får aldrig några spam, - här du kan få några av mig", haha =)
Nu kan jag också se alla avsnitt som jag inte sett innan jag upptäckte denna serie.

Blev bjuden på lunch idag också, på Fridays, käkade typ kycklinggrillmackor med en grym broccolisoppa och så ett extra vitlöksbröd mmmm....

Så inte helt dålig måndag, igen, vad händer? Brände iofs tungan lite idag när jag drack kaffe så jag väntade och så blev det för kallt, det sög.

Jag önskar mig och er alla en fortsatt wicked vecka med fettavskiljare som uppenbarer sig i cykelförråd i elcentralsrum.

David.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går nästan inte att se bokstäverna.