tisdag, mars 24, 2009

vet inte vem jag ska skylla på...

...så jag skyller på måndagen!

Måndagen började lite trist med att jag kom hem så pass sent att måndagen redan hade börjat. Med skräck i ögonen gick jag och la mig.

Jag vaknade intakt men rätt trött (kan ha varit mitt fel då jag inte sov så mycket :).

Lite skitsnack med min kombo, det var najs. Sen en helt ok dag på jobbet.

Under dagen så var det en del arbete kvar efter söndagnattens insats (valberedningen på studentkåren) som jag brottades med.

Senare på kvällen prövade jag på en ny sorts tajja (det här är lite internt uttryck men det betyder inte masturbera) efter tips av Jocke Trång. Jag gick och "prova-på" i en nybörjarkurs i thaiboxning.

Det var helt nytt och förvånansvärt kul (trodde det skulle vara kul men det vart bättre än förväntat). Kul, intressant och utmanande och samtidigt bra träning, det kändes. Något jag överväger starkt efter denna "prova-på" att köra igen mera när nästa termin börjar.

Måndagen känns bra och det fortsätter med lite whiskey o cola hos H & G @ G-spot. Bra avslutning av kvällen/natten.

Kommer hem, gör lite stuff och går och lägger mig rätt så sent och ställer klockan på 7:30 för att kl. 08:00 stänger de av varmvattnet. Jag vaknar 07:45, går upp, går till duschen, ska ta en skön bild (inget naket) där jag är fett nöjd med att jag vaknade och ska få min varma sköna dusch som jag sedan tänkte blogga på dagointheworld.blogspot.com.

Sätter på duschen men inget vatten kommer, varmvattnet är redan avstängt. Fan.

Jag skyller på måndag.

Fan.

Inga kommentarer: