onsdag, maj 31, 2006

Bättre sent än på en måndag

Vart lite sen postning denna vecka, har iofs postat senare än så här tidigare men det känns som det var länge sen det var måndag denna vecka.

I måndags vaknade jag upp bakis (mitt fel).
Jag vaknade även upp med slem i halsen och endast två dagar kvar tills det var dags att redovisa ett projekt i skolan (mvk). (måndagens fel).

Hände inte så mycket, jag hade ont i halsen p.g.a. irritationerna i halsen och var hängig och trött och fick inte mycket gjort.

MEN! Sen ringde min bästa vän upp mig och berätta att han är i Stockholm, bra jobbat måndag! =) Såg dock X-Men 3. Den var iofs cool men inte mycket till film skulle jag säga.

Om man ska tänka ur måndagens vanliga perspektiv så såg den helt klart till att jag inte fick något gjort på projektet p.g.a. bästa vänner i stan, bio, slem i halsen och allmän seghet.

Det var denna måndag, snart kommer nästa...spänningen stiger men inte mycket.

Hej på er (om nån läser detta förruom jag :) ),
David.

PS. Tack måndag för att vi hann till bion i sista sekund. DS.

Inga kommentarer: