onsdag, maj 17, 2006

Skulle stannat hemma

Host host, snor snor o en jä*la massa nysningar!

(för känsliga läsare så varnar jag att det kan bli mera nysningar och dylikt nedan)

Vissa av er kanske har hört mig säga under de senaste två veckor att jag är sjuk. Hursomhelst, innan helgen och lite mindre än två veckor bakåt så har jag haft lätt irritation i halsen och hostat om nätterna och vaknat med slem. (läbbigt inlägg det vart, hehe).

Så efter squvalp-helgen vart det sämre och det är inte det jag syftar på i titeln, jag ångrar inte en sekund att jag var med under Squvalp-helgen, den var helt underbar.

Då, åter till ämnet, när skulle jag stannat hemma? Jo, i MÅNDAGS. Jag åkte iväg till skolan och gjorde massa saker och det slutade med att i tisdags mådde jag riktigt dåligt. Efter tisdagens sängliggande så mår jag idag mycket bättre.

Ganska snuvigt och trist inlägg denna gång men jag är helt säker på att om jag kännde mig lite sjuk och åkte hemifrån på en annan dag så hade jag inte vaknat upp dagen efter och vart mycket mera sjukare. Det är måndagens fel alltihoppa, känns bättre så iaf.

Så, nu har jag fått tala ut, jag är fortfarande hemma sjuk men håller på att bli bättre. Alla som vill tycka synd om mig är hemskt välkomna att lämna en kommentar eller framföra det på annat sätt =)

Ta hand om er och bli inte sjuk på en måndag,
David.

PS. Host host skravel, ett dån från halsen, stor snorlobba i munnen ååå spotta, mmmmmm. DS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig.

Sofia sa...

Det är syndast om dig i hela världen!!