tisdag, maj 09, 2006

Inget händer och det är f*n varmt

Hej!

Som ni ser så har jag redan blivit bättre på att skriva in mina måndagar när de ligger färskt i minnet.

Igår, MÅNDAG, så skulle jag komma in till skolan ganska tidigt, det gick sådär. Käkade t.o.m. frukost hemma, ganska sent. Det kan hända vilken dag som helst.

Men, det är inte strålande väder varje dag och det var det igår och varför ska man då gå runt och vara sjuk. Jag har lärt mig från mina tidigare vårar och sommrar att när jag väl får min förkylning så ska jag klä mig ganska varmt ändå. (det har hjälpt tror jag för jag har tillfrisknat mycket snabbare i år än tidigare år).

Iaf. Det är sjukt drygt att gå runt varmt klädd när det är så här varmt och det var väldigt jobbigt.

När jag kom in så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så det vart att jag surfa lite, svarade på lite mail, spela massa billjard och sen stack iväg på möten resten av kvällen.

Hände inte så mycket och jag led i värmen.

I skrivandets stund så sitter jag och väntar på den låååååååååååååångsamma skrivarkön uppe på NADA.

Jag kan också säga att jag nu och ofta skriver mina inlägg rakt upp och ner och inte korrläser värst mycket så det kan ha smygit sig in ett och annat fel. Rapportera gärna om det är något extremt.

Tá tá på er alla och era vänner,
David.

2 kommentarer:

Roger sa...

tjoho, mer blog!

Sofia sa...

Jag hade nästan gett upp på dig David! Kul att du har börjat igen!

Vill inte vara en party-crasher, men kan du inte byta färgerna? Lite svårläst nu dåra... =)