torsdag, maj 25, 2006

Näsblod, billjard och tenta

Glömde skriva måndag kväll/natt och sen vart det inte av på tisdag, etc så jag skriver nu istället.

Måndagen vart ganska neutral, hände inte så mycket, tre dåliga saker hände som jag skyller på måndagen.

Billjard, just det billjard. Jag kungen kunde inte spela för fem öre i måndags. Jag kunde sätta kulorna. Jag vill en sak, kön något annat eller ska jag säga MÅNDAG ville något annat. Vart mycke sorgsen tid vid billjard som jag varvade mellan tentapluggandet.

Tentapluggande gick hyfsat bra men på tisdag morgon då det var dags att skriva tenta så hade MÅNDAGEN först gett mig ett sömnpiller så jag försov mig och sen var jag inte tillräckligt förberedd (okej, det kanske jag inte kan skylla på måndan, men men...). Låt oss säga att iaf försovningen var ett dåd som MÅNDAG låg bakom.

Grädden på moset var att när jag kom hem sent på kvällen efter allt tentapluggande så började det bölja ut blod ur näsan efter ett tag. Massa näsblod, det var lite lågt tyckte jag.

Det var den måndagen, snart kommer nästa. Just nu sitter jag insnöad i mvk, fett ähum kul...

Ses snart igen,
David.

Inga kommentarer: